lördag 8 maj 2010

Sista inlägget (KANSKE VEM VEM)

hej Kajs här :) nu är det så att..vi skall sluta blogga här, MEN det är INTE helt SÄKERT :) vi kanske kommer tillbaka, vem vet ? håll tummarna bara..Ja och ''the reason'' varför vi ''slutar'' blogga här är för att JAG inte helt och hållet ''orkar'' eller har lust att blogga här, därför tänker vi blogga på våra egna bloggar :) där kan ni förstås läsa ,och följa med vad som händer i våra liv ! så önska oss lycka till! här är min blogg : www.skrattpiller.blogspot.com :) och om jag gör en ny blogg så hittar ni säkert den på min blogg,har väl ut en länk elr nåt ? men iallfall tack ! allt för mig :) hejs //Kajs

Och jag Jennie vill också säga hejdå för ett tag. Vi vet inte hur länge "taget" kommer vara, kanske en dag upp till 1 miljon år ;)

Vi kommer dock hålla den här bloggen kvar ifall ni vill ta en titt nu och då. Min förra blogg är ju som ni redan kanske vet; enaktivblogg.blogspot.com så där länkar jag till min nya blogg snart som jag håller på med nu, troligtvis också här kommer en länk!

OCH JAA ! Skulle inte ni som läst vår blogg kunna skicka en liten kommentar, HELT ANONYMT om du vill.. men skulle vara roligt att veta hur många om faktiskt läst och följt oss de här månaderna ;)

HAH, LÅT STÅ! men jag tror Kajs har skrivit lite fel i rubriken, tror hon menar "KANSKE VEM VET " :D

hahah HEJDÅ ! Och kom ihåg, vi försvinner inte, vi är bara på ett annat ställe ;)

//PELL

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar